Soet

2008-07-11 | 00:45:34 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

103150162151163 | Anthrax säger:

sötmajs kan ju inte vara ensam <3

När han skrev puss<3
Med hjärta och skickade en länk på en sjukt snygg bild på honom då log jag.

Jag borde gå och lägga mig eftersom jag ska ut med hunden i morgon vid elva kanske eller senare. Ska ta hand om min sötis hund hela dagen i morgon det ska bli underbart och sen ska jag äta pizza mumsis!

Jag är glad just nu det är fint.
Puss.

Så nära får ingen gå säger jag bara.
I morgon när syster kommit hem från jobbet blir det film på kvällen, marängsviss och fett, det blir finfint.. Bara helmys med min familj på kvällen , hur mysigt som helst!
På lördag ska jag träffa Luffi kommer bli sjukt fint, har inte träffat han sen januari så det kommer kännas speciellt.
Han är en mycket fin människa.
Massa kärlek på min fina vän luffi! :*




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback