Randommusik

2008-07-10 | 01:13:44 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
dessutom jag tycker inte om dig
fanfanfanfanfan
trodde inte allt skulle bli sådär.
men ja,okej.
Så kan det gå.
Ingen tycker om mig ändå.
Förutom såna som är söta och säger det.
Men det är roligt när folk man aldrig har träffat säger sånt.
Fast sånt kan ju jag också säga.
Har ju blivit kär i personer utan att jag träffat dem, sant tyvärr.

Till helgen kommer johan tror jag och då ska jag krama sönder honom <3.
På fredag åker darlingtidda in på beh.hem och det känns jävligt jobbigt eftersom jag inte kommer få träffa henne på hela sommaren eller iaf inte på en månad.
Riktigt jävla drygt.

Just nu lyssnar jag på random musik.
Men nu är det the darkness, de är inte så jävla bra så ska byta till något bättre.
Jag räknade ut hur många jag hade hånglat med idag, det är pinsamt många.
Jag orkar inte läsa bloggar längre, det är överskattat och tråkigt.
Lika tråkigt som min bajsblogg.
Men jag skriver där ändå.
Bdb suger också, allt suger egentligen, men ändå sitter man vid datorn.
Att träffa Kalle på arvika var mums, han är en så fin vän! Puss för det.
Puss för Sötbruden och bajs för all köld på nätterna!


Dessutom var det trevligt att vara där med sin bästa vän också <3
puss på er!

Jag saknar en hemlig person det är jobbigt. Han är sjukt snygg. Jag är sjukt stolt över att ha få sovit med honom 2 nätter i rad :D



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback