MIN EMOBLOGG

2008-07-09 | 13:46:58 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Detta är min emoblogg där jag skriver att jag är sjuk hela tin haha.
I dag har jag ont i magen för jag tror min mens spökar inne i livmodern.
HOHO.

Jag vill hitta på något och jag vill ha tamponger.
I förebyggande syfte, för snart kommer den och tampong skare va.
Inte någon äcklig binda.

I natt vaknade jag av att jag svettades det var otrevligt.
Jag håller på att bli intresserad av en människa det är väl otrevligast.
För jag får inte,.
Kärlek är inte min grejj.
Jag får ta bort tankarna helt enkelt.
Det går nog.

I arvika
när de spelade kent- utan dina andetag, kärleken väntar, om du var här.
Så dog min själ. Jag ville gråta, jag började gråta. Jag saknade kärlek.
Jag minns hur det var, den gången, vi låg i min säng och hade det mysigt och speciellt är de där låtarna speciella, jag tappade min oskuld till dem, haha åh <3.
Men där i arvika, jag var så sjukt jävla trött och höll på somna under en kent konsert? Eh, jag som tycker kent är sjukt bra.
Sen på And one, halvsov jag tills vakten väckte mig :(
Det var lite jobbigt.
Sov sjukt kasst den natten med, som alla nätter på arvika.
Jävligt skönt att vara hemma igen måste jag säga!

Men min kropp är sjukt konstig.
Svettas och fryser.
Utan att jag har feber.
Kanske ska börja äta kött igen?
Så jag får bra blodcirkulation, hms. nej tack.

Jag är bara förkyld och halvsjuk efter arvika.
Tydligen.
Otrevligt, men så det kan gå efter festival.
Mamma får köpa sån där gojja som är massa järn i så blir min kropp säkert bra igen <3

Linda

Om det är blodcirkulationen som du har problem med så är det nog inte köttet det sitter i :) I sådana fall kan det bero på dålig kondition (att du rör på dig för lite, inte bara som i att motionera utan allmänt) eller att du äter för dåligt i övrigt (för lite eller för ovarierat) :)

Jag är ingen läkare, utan utgår bara i från mig själv nu ;)

2008-07-10    18:06:59    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback