LÖRDAG

2008-07-12 | 16:03:56 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
På en lördag borde man vara glad. Jag är bara helt depp och gråtfärdig. Men ikväll blir det film med syster iaf. I går tog jag en långpromenad med hunden det var skönt och härligt väder ute! Sedan på kvällen hyrde jag och min syster Bamse för 5 kr från tv`n det var mys. I kväll ska vi hyra en mer seriös film och sen ska vi väl gotta i oss något, det ska bli finfint.
I dag ska jag äta potatissallad och lax (trevligt värre att höra) Men det är sjukt gott!

Jag sov till 14 idag och missade att jag skulle träffa Luffi finvännen men vi får träffas i veckan i stället. Blir en fin vecka nästa vecka och jag ska dessutom fixa mitt äckelhår :).

Hoppas ni har en bra dag iaf, själv är jag bara gråtfärdig. Men vet inte varför.
Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback