Jag som är så töntig

2008-07-28 | 13:22:23 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Skickade ett sms i natt och bah "jag har en känsla av att vi kommer träffas igen".
Det tycker jag var sött skrivet.
I dag är det varmt som vanligt, i morgon ska jag nog börja packa, på onsdag bär det av till Söt-Cilla :* och torsdag-söndag blir det urkult för hela slanten!
Får se eldnatten i år och det känns massa najselimajsan :D.

Hoppas ni har en fin måndag, nu ska jag gå och borsta tänderna för att snart cykla intill stan och umgås med finaste Susanne <3.

Pusselipuss!

Linda

Åh, var det han som skrev eller var det du? Spännande :D

2008-07-28    15:18:14    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback