En tråkig dag

2008-07-22 | 20:50:58 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Var på strömsknallen och kollade på fula kläder, eller allt var fult egentligen. Sen ÖOB och det var tråkigt där med, men pappa och jag fikade en god macka iaf :).
I dag är en sån dag då jag saknar min vän Tidda som ligger inne på behandlingshem för massor, hoppas hon får vad heter det? Permission snart så vi kan ses <3. Får inte prata med henne för hon har inte tillgång till varken internet eller telefon, så det är lite jobbigt.

I morgon ska bli en spännande dag ska träffa en kille från helgon som jag aldrig träffat förr som kommer från Örnsköldsvik.Han är massa snygg mums! :D.

På torsdag ska jag gå på Ecce Homo utställningen med Susanne ska bli spännande :). På fredag är det picknick här i övik och alla får komma!

Har inte så mycket mer att tillföra, jag känner mig ensam som vanligt, usch....
Puss.


Clara

Läs gjärna mitt senaste inlägg om en viss blondinbella! tack

2008-07-22    22:26:44    http://babyblossom.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback