Det finaste som finns

2008-07-24 | 22:22:10 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Om man vaknar av att en snygging tar på en. Typ helt underbart :D.
Fast det gosigaste är om man sitter i en soffa och en snygging leker med ens hår :* gosigt värre!

Är hos Robert nu med Sannis och vi softar bara.
Ska dock cykla hem snart..
Åt en ny ben och jerrys idag med banansmak den var mums.
Hoppas ni får en fortsatt fin kväll alla där ute.
Pöss

Anna T

Oooh ja det är mysigt ^__^!

Jag har inte ens smakat ben & jerrys, var finns den att köpa :(?

2008-07-25    12:14:32    http://www.annatjernstrom.se.nu
Lisa

Ben o jerrys finns att köpa på hemmakväll och ica kvantum :D

2008-07-27    01:01:43    http://popflickan.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback