ARVIKA

2008-07-11 | 16:47:34 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Kort sammanfattning av arvika.

Tisdag:

Åkte buss i massa timmar och det var tråkigt, vi var sjukt roade av mina fisar på tåget. Min mage var lite i obalans. Kom fram, jag och susanne var sjukt dåliga på att sätta upp våra tält. Åt lite mat och det var jävligt gott. Umgicks med söt Chris från planket och han sov sedan i mitt tält, det var fint för han är sjukt fin. Jag var i camp antikent utan att veta om det och jag träffade helgon vampner.


MAT DAGS :D
Foto:bobiscarecrow



FULLASTE CHRIS!



Ego uttråkad brud!
Onsdag:

Vaknade upp och det var sjuuuukt jävla varmt. Var inne i stan och höll på dö av värmeslag. Det blev kväll jag umgicks med sötbruden och hennes gäng. Träffade Pandawore från bdb och hon var sjukt puttinuttigt söt <3. Blev karatefull av jack daniels och mitt äckelvin. Ramlade och trodde att jag inte skulle komma upp igen. Ville sova med chris igen och gjorde det, det var lika fint igen.



Det blev spex i värmen och jag bjuder på min ölmage


Sötaste pandawhore :*


så kan det gå, foto:bobiscarecrow

Torsdag:
Lika varmt fortfarande, sov iaf till halv 9 sjukt skönt! Träffade Fiskfot från bdb, såg lykke li <3 och lite timo räisänen och massa dåliga metal band för min bästa kompis skull.
Fick bajsdålig deppfylla :(, låg i mitt tält och var ensam. Sen gjorde jag en sak jag ångrar ,men sånt som händer på festival :D.



Jag med min bästa sötaste vän suspsis<3


Jag var spexig på kvällen
foto:Radiomorph (Roberts lilleror Fredrik :)

Fredag.
Sjukt sliten och trött efter bara 2 timmar sömn. Träffade min internetvän Ambjörn, fick en vattenflaska utav honom och blev sjukt glad. Låg utanför tältet och försökte sova men det var så sjukt varmt så det gick inte.
Såg mitt favoritband Kent <3. Ångrar att jag inte raggade upp en jävligt snygg kille men jag var för skabb då så jag vågade tyvärr inte.
Gjorde ett misstag igen. Men sånt man får leva med :DDDDDD.
Fin dag trots min trötthet.



Vi hade vattenkrig, det var fint! :D



Snel safety som gav mig vattenflaska, eller ja han kanske gjorde det för att jag inte skulle dö av vattenbrist? Vem vet:
Han sprutade vatten i nacken så han såg mitt ena bröst också eftersom jag inte hade bh på mig: Busigt!



DET VAR GOTT SOM FAN!!!!!! för jag var så jävla hungrig!


Bjuder på kondomlek och lite fett :)
Det är kul att vara omogen!


Avslutar fredagen med en bild på Kent. <3

Lördag:
Så sjukt jävla sliten. Var inne i stan och åt en jävla god glass, den var så jävla god.
Såg bara dåliga band vad jag minns? Bara massa metal. Umgicks med kalle på natten och sov med honom, det var myselipys!



Vackert.


Snygga lesbiska bruden <3


Det blev bajsväder så vi var kreativa.
Här med avslutar jag lördagen!

Söndag:
Fryser som fan hela resan hem och vill bara hem hela tiden.
Kom äntligen hem vid halv 9, tog en varm dusch och sov i min egna säng <3.
Helt underbart :***





Ni  ser nog mig och susp med gänget där. Det var mycket folk som var slitna som fan och ville hem må jag säga!


Slitna och frusna på campingen i arvika.


Sen var vi äntligen i sundsvall där det blev buss till Örnsköldsvik <3.
Fyfan vad man ser sliten ut.

Här var festivalhistorian slut, nästa år blir det arvika igen, 3:e året i rad :DDDDDD.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback