Tiden går.

2008-01-25 | 19:42:19 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
I dag var jag med på idrotten alltså på skidor, jag är förkyld men var med ändå, åkte 2,5 km spåret med Belinda. Det gick fettbra och var kul :):  Nu är det äntligen helg och en vecka kvar tills jag ska till min älskade gulligull <3. Sitter hos Robert och dricker Cola Lime nu, det är fett soft, vi softar runt, som softare :D.

Ska köpa hårfärg i Stockholm så jag kan färga håret knallrött eller knallrosa<3.  Livet blir ljusare och finare, när man har något fint att tänka på. Var i Sundsvall i går och såg på superbra teater Cabaree, människorna var snygga och allt var fett bra. Jobbigt att komma hem sent bara och så.

Umgicks med Cilla och Company idag det var majsigt :), har fått tillbaka mitt busskort också som jag hade tappat, som höglandskolan hittat och skickat hem till mig. :). Sedan så har jag fått semesterersättning för att jag jobbade i somras. Hela 227 kr :).

Nu ska jag gå och vara social,fast kan ju vara social här. Det ska bli en lugn helg som vanligt i helgen, ska läsa en dryg engelskbok och kanske krönikan till kreativt skrivande...

Jag tycker om dig Sötnos <3



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback