Nyårsdagen

2008-01-01 | 20:31:51 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Längesen jag skrev i min blogg nu känner jag. Kanske dags att skriva? Men vad ska jag skriva för något?  I går var det Nyårsafton och den blev väl inte den bästa, alla blev lite sura och irriterade, det kändes som om allt var precis mitt fel. Jag vill bara ha Fredag för då kommer antagligen Sweetheart hem. Jag vill färga mitt hår, det är bara skabbigt och fult. Fyfan.  Jag känner mig som en skabbig människa.

I dag har jag bara slappat som resten av hela lovet. Sett på några avsnitt av Sex and the City, det är roligt att se på och man blir på bättre humör,jag skulle vilja vara som de, alla är så tragiska men roliga XD. Ska snart gå ut med hunden och försöka fota lite.. Lär inte gå så bra eftersom det är så mörkt ute. Då min kamera inte alls är så himla bra i mörker.

Jag vill ha något nytt te, jag är less på kanelte samtidigt som det är det godaste teet som finns. Men om ni har något tips på något gott te som jag inte har smakat, så skulle jag bli väldigt glad! ;D: Jag vill beställa tre böcker så jag har något att läsa, tre massa bra böcker och sen köpa lite nya kläder,jag har ju pengarna så heh. Men jag vill ju åka och hälsa på Jonas i Stockholm också så då känns det ju dumt att slösa massa pengar på onödiga saker. Fast böcker är ju inte onödigt i alla fall :).

Jag har inte så mycket mer att säga, så jag ska nog gå ut med hunden nu och sen ska jag se på mer Sex and the City eller så på en film.

Skriver mera någon annan dag.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback