Less

2008-01-30 | 17:21:29 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
I dag blev det jobbigt på teatern,kunde inte koncentrera mig eller något. Men alla dagar är inte bra dagar! Det var det att folk kom in och ut som störde. Mest att rektorn kom in. Har beställt bussbiljetter to my love nu. Ska snart äta och sen plugga massa svenska. Vill bara göra bort provet nu, så jag får känna mig fri någon gång! Har gjort So-provet klart nästan så det är rätt lugnt, som vi ska göra på fredag,fortsätta med det.

I morgon är det man får kolla på indivudella val, ska kolla på två st eller en, iaf filosofi, eller så skiter jag i att kolla på något och får sluta tidigare i stället heh, men jag får se hur jag gör, alltid intressant att kolla också.

Det bästa med livet är att jag börjar tycka om småsaker, idag var  himlen rosa och blå, det var vackert och promenaden hem med massa bra musik i öronen och bara samla sig.  Koppla av, var mycket bra. Jag tycker om att promenera själv med musik i mina öron.

Kände mig dock massa gråtfärdig idag, skulle kunna börja gråta när som helst,vet inte varför men, allt kändes bara så jävla jobbigt.
----------------------
Jag har pluggat åtminstone försökt.
Sen övergick det till att börja tänka jag är så jävla dålig lalalalal. I dag är en dålig dag! :/
Men men!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback