"Jag vill känna din kropp emot min"<3

2008-01-17 | 17:51:15 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Det är precis vad jag vill yeahyeah. Men i morgon får jag känna din kropp emot min baby <3. I morgon blir en bra dag, förutom att vara i skolan. Men teatern är ju i alla fall alltid kul. Ett - mitt hår ser förjävligt ut, köpt hårfärg idag i alla fall så ska hem och färga. Är hos Robert nu och ska ta hem mina tuggumin<3. Har syndat idag och ätit en chokladboll och morotskaka, men skitsamma, så får det vara, ibland ska man vara onyttig heh.

Var segt i skolan idag men fint att få söta sms, alltid fint. Köpte en ny t-shirt idag på rean på bikbok O_O, med skor på den var fett het och två smycken på glitter. Ska nog hem och renbädda och sådär strax. Måste ju göra saker heh. När man ska få gullig pojke besök hihi :*. 

"Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå 
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dig, och du ser på mig
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig
Jag vill känna din kropp emot min...
När vi två blir en... "
Det är verkligen så :*, i morgon denna tid så umgås jag med honom. <3.
____
Nu har jag renbäddat och såna där saker,småstädat lite. Varit sur över att min laddare var försvunnen men jag fann den tillslut. Skridskor i morgon så jag måste ha värsta stora väskan :(, dryyygt! >:<, men men. Har ju lovat mig själv att sluta skolka från idrotten nu så :). Då får man lida pin!

image3

Detta är då det jag handlade idag :). REA<3



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback