JA HELVETE!

2008-01-07 | 22:45:57 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Jävla helvete! Sov inte ett skit i natt nästan, jag var så jävla fucking nervös för skolan. JAG tycker inte om skolan, 1,5 år. Jag ska härda. Jag tycker verkligen inte om skolan. Den är som en stor jävla jävel upp i min skalle. Jag mår inte bra utav skolan. Jag mådde iofs inte bra på lovet heller och sov bara bort dagarna. Ja,herrejävlar mitt liv är inte att leka med. För det är så kasst så det finns inte oftast. Någon gång har jag lust att kyssa en tjej inför släkten, bara för att se hur jävla arga de skulle bli. Ja,hela min släkt eller mina morbröder osv, de är emot homosexuella,bisexuella, så det vore kul att se hur de reagerade.

Jag ska härda ut skolan, jag ska verkligen härda så gott det går. Jag hatar de som klagar, de har iaf vänner eller någon de kan prata med i skolan. Är jag så jävla annorlunda så det finns inget att säga mig? Jag har iofs inget att säga till de. Jag längtar tills på fredag för då kommer Genki till Ö-vik, det ska bli trevligt! Men på fredag är det skidor på idrottshelvete och jag som lovat mig själv att börja vara med och bli duktig. Men näh, jag kommer inte vara med på badet i år heller. VAFAN MÅSTE MAN BADA MED SKOLAN FÖR OCH DUSCHA NÄR FOLK SER PÅ? Det är fan läskigt, se massa nakna äckliga kroppar, simma i en stor pool där det är trångt och äckligt. Jag fruktar verkligen bad på badhuset, det är äckligt. Sen de där TOALETTERNA som är asäckliga!!!!!! Om man kan simma, så borde det räcka tycker jag!!!

Ja,jag är allmänt irriterad på allt. Jag kan skriva om fler saker också som jag inte tycker om, när de har stringen så man ser den eller när man ser halva arselskåran på folk. Det är så jävla äckligt. Fattar inte varför vill man visa det? Nasty shit! Eller spetsunderkläder, eller ja spetstrosor då ser man ju hela paketet på en gång, hur kul är det? Nej,jag håller mig till mina hello kitty underkläder.

Äta mat i skolan är hemskt, fast det har det alltid vart och jag kan aldrig sluta jämföra mig med andra. Enligt mig är jag ju tjock och det fulaste som finns. Enligt andra är jag smal och snygg. Men jag förstår inte, hur kan man se något sånt på mig? Jag ser bara de där tjocka valkarna som rinner ner och mina kärlekshandtag som sticker ut, men jag tycker om mina nyckelben och det är väl fan alltid något? Jag tycker om mitt hår än fast det  har en förmåga att se jävligt slitet ut.

Jag har svårt att prata om hur jag mår för andra, jag håller bara det för mig själv. Men jag hatar andra som klagar, för jag klagar aldrig. Men jag skulle gärna ha en axel att gråta på eller någon att skeda med på nätterna när jag mår sådär dåligt. Gräver ned mig i kudden och gråter, så ingen ska se eller varken höra mig. Har ju slutat skada mig själv, det är alltid något. Tycker det gör ont när jag skär mig på benen när jag rakar mig, för det är ju aldrig med mening. Men på vintern så låter man det växa som en vinterpäls innan man orkar raka. Sen så ingen  ser ju mina ben så det är lungan. 

En positiv sak med att vara majs, det är att ha små bröst, för då slipper man ha djävuls bh, det är verkligen döden, fast ibland så på vissa kläder är jag ju tvungen. Det är ju lite illa. Men vissa som har bh, ser man ju brösten på ändå. Haha! Jag tycker det är fult. Man ska ju inte se massa saker, då blir det ju fan tråkigt om man skulle börja göra något intimt med den människan sen. 

Än idag så förstår jag inte hur någon har kunnat vilja se mig naken, att han inte spydde eller något? Jag var så jävla rädd just då, för han var sådär snygg och allt var fint, men som tur var just då var att lampan var släckt, så han slapp se allt ;D, fast ångrar mig ju efteråt eftersom han är en player och allmän idiot.

Jag är alltid smårädd när jag går förbi min gamla skola för jag vet hur jag blev mobbad där och hur de kollade på mig och kallade mig för saker och ting. Det är ju en bra sak med gymnasiet iaf att man blir inte mobbad.
Nej nu ska jag väl sluta skriva och hoppa i säng kanske.

Kommentera gärna.


Susanne

Det där med skolan vet jag hur det känns. Fast då vill jag inte känna någon i min klass heller. Och du har ju 'bara' ett och etthalv år kvar, jämför med mig som har två och etthalv år kvar. Det är bra att du kämpar. För om man inte kämpar kommer man ingen vart.

Och du vet att jag alltid finns till hands om du vill prata. Jag kanske inte alltid förstår, men jag lyssnar alltid. Jag går heller aldrig och snackar bakom folks ryggar, inte om de jag bryr mig om i alla fall. Jag har även en axel du kan gråta på. Du betyder mycket för mig Lisa. Vill inte att du ska må så här.

2008-01-08    14:22:29    http://susannee.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback