Today

2008-02-01 | 11:16:34 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
I dag åker jag till min finaste pojke <3 och i morgon träffar jag Jonas och hans man.
Är lite så här exhalterad och uppspelt och åhhhhhhh, det kommer bli så bra,så bra<3. Åker om tre timmar och är framme i kväll, drygt att åka buss, men skönt när man är framme hehe :).

Var en trevlig teaterlektion idag, för jag fick in en replik som jag haft svårt med i typ länge, eller ja,jag fick in det helt enkelt! På engelska såg vi på vänner,softlersssss!  Snart har jag samhälls,ska fortsätta på provet men jag är typ klar. Sen så går jag in i drömmarnas värld med Amelie soundtracket och Regina Spector.

Ni får ha en bra helg allesammans! :)
-----------
Mindre än en timme kvar nu och jag är så här glaaaaaaaaaaaad *:D, livet är bra!<3

Susanne

Du få ha det trevligt och mys i sthlm. :]
Ses nästa vecka då du är hemma. :*

(åh, förresten, den där låten du undrade över som jag har en text av på bloggen, det är 'Wish you were here' av Pink Floyd :)

2008-02-01    15:27:39    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback