Nu vill jag bara ha lov.

2008-02-28 | 21:44:18 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Är fruktansvärt less på skolan men får ju sportlov i morgon som tur är. Ska skriva ett CV i stället för jobbansökan på svenskan,för det känns mycket enklare.  Jag hatar det jag tyckte om i går, heh, på tal om inget.

Det är en seg och tråkig dag i skolan idag. Slutar om 10 min och då blir det k/m/mänskligt
----------------------------------------
Ska snart hoppa i säng.
BABE kunde inte komma i morgon,för på måndag ska han på seminarium, så han ska åka på måndag eftermiddag i stället, men han kan ju stanna i 6 dagar eller tills på måndag om han vill :). Så det blir ju ett tag ändå.
Ser framemot det!
Hoppas skoldagen i morgon går superduper snabbt! Så det blir lov, älska! <3.
Ska slappa bara hela helgen som vanligt!

I dag har jag inte gjort någonting ,bara gjort en läxa sen jag kom hem och det har vart massa skönt!
Mår helt okej just nu iaf...


Saknar dig, men det är väl som vanligt, vi pratade iaf en stund i telefonen idag och det var majs att höra hetingens röst igen! ^______^^

Hoppas jag får min hårfärg i morgon,så jag kan bli snygg i håret igen ,det vore najsmajs, på lördag är det sista delen i melodifestivalen typ och det ska bli spännande värre!
Ha det bra allesammans till nästa gång jag skriver,tjolahopp!

Karin

jag har redan haft sportlov, önskar jag kunde få det igen! härligt för dig!

2008-02-28    22:29:12    http://lifebykarin.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback