I ljus och i mörker.

2008-02-29 | 23:45:55 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Livet var ju, jag var ju på bättre humör.-Nu sitter jag bara och vill ha måndagnatt. Det är så jävla jobbigt att sakna så mycket att man vill gråta. Allting är bara så jobbigt,fast egentligen inte. Jag vill gråta i din famn.
Jag vill bli kramad och få höra ord som någon verkligen menar. Jag vill göra något roligt och upp-piggande men snart är det ju KENT!!!!!!!! <3<3 Snart får jag se mina älsklingar igen,  med min älskade och en massa bra vän och kommer vara massa andra där också, ihihih!<3

Mitt sportlov kommer bli bra när måndagen kommer, då kommer livet vända.
Men nu känns allt bara så jobbigt och jag håller på att börja gråta...
Livet måste väl få vara jobbigt kanske.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback