Hela mitt liv är baserat på ångest.

2008-02-25 | 16:42:09 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
För man har ju ändå ångest hela jävla tin.
För allting, det är så jävla jobbigt och irriterande. Har iaf renskrivit kreativt skrivande uppgiften nu. Ska läsa lite i kulturhistorie boken snart, inför provet jag ska göra i morgon, som jag egentligen skulle gjort i fredags. Det är tråkigt att inte ha något att göra på teatern nu eftersom jag inte är med i någon egen regi, så jag kommer läsa pappa pralin på lektionerna xD, den boken är bra <3<3<3.

Vill bara att denna  vecka ska ta slut nu så jag kan träffa mitt gull. Längtar!
Längtar tills på onsdag också för då ska jag träffa Susanne igen :).  Vill ha 6:E mars så jag får se kent också,det vore lycka gånger tusen det!  ^____^.

Dagen på skolan gick snabbt i alla fall som tur var. Men nu vill man bara att hela veckan ska gå superduper snabbt!. Sitter och lyssnar på David Bowie och tråkar lite, var duktig och gick hem från skolan idag i alla fall. Gick  bort lite feta kalorier. Men för att återgå till rubriken, man har ju ångest hela tiden, på kvällarna, när jag ska till skolan har jag en slags ångestklump i magen, inför lektioner, hatar grupparbeten också när jag är ensam och hatad känns det som om >.<.

Ska bli skönt med sportlov och slippa skolan i ett litet tag. <3.
Nu ska jag gå och vänta in maten, stuvade makaroner blir det idag, najs med stuvade makaroner.
Nu kom Sanna hit och störde, så nu slutar jag skriva, tjohej leverpastej!

Eller just det, fall ni vill ha djurens rätt broschyrer är det bara säga till eller jag ska dela ut fler, som man skriver sitt namn på och sen så skickar man den med posten, sedan så stödjer man SÄG NEJ TILL DJURFÖRSÖK!

Susanne

Det är så jobbigt det där med ångest. Om man bara kunde få slippa den och må bra för en stund, eller för livet.

Jag skulle gärna vilja stödja det där, fast det skulle kännas lite dumt på ett sätt och det är att jag inte är vegetarian och tror jag inte skulle klara av att bli det. Men samtidigt så är djurmisshandel av alla slag bland det värsta jag vet. Hum, hum...

Ska bli trevligt att få träffa dig på onsdag igen. :*

2008-02-25    17:44:11    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback