Det blir kentigt i år!

2008-02-19 | 16:18:33 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Först och främst blir det Kent 6:e mars och sedan i sommar på Arvikafestivalen, kommer bli helt bäst ju! Trodde ju aldrig jag skulle få se kent men vips efter jag sett de på arvika har jag sett de 3 gånger, helt coolt ju!

Är så äckligt jävla less, vill bara grina och skrika och gakgakgakgalkgalkglak tyyyyp!
Jag orkar inte med läxor,men ska ta tag i mina läxor idag, öva på glosorna, göra historian och börja på kvinnligt/manligt/mänskligt uppgiften. Det dumma är man har ju lång tid på sig på det mesta. Men skjuter upp allt som fan hela tin. Så då ökar högen. Ska bli så jävla skönt v.10 när man inte har någonting alls och kan slappna av med det finaste man har här i livet, om jag skulle tappa honom skulle jag gå isär.

Är bara så JÄVLA sjukt less på skolan just nu,fast det kanske jag alltid är? Jag vet inte.. Jag är less på ensamheten, men jag är glad för att jag har Cilla att prata med :*. .
Vill mest av allt bara skrika och grina just nu eller skriva lite och få ur mig all ilska. Jag är en tonåring som är deppig, så är det i tonåren man är deppig och hatar livet, haha.

Var trevligt i skolan idag iaf  och mycket lugnt när vi bara var 8 st där. Eftersom modedesignarna var i Sundsvall idag.

Nej nu ska jag gå till mitt rum och lyssna på bra musik,skriva reflektionen och sedan renskriva den, så en av 4 läxor blir gjorda, ska plugga till kulturhistoria provet på torsdag,för då är resten av läxorna gjorda. Om jag gör historian nu och kvinnligt-manligt-mänskligt läxan efteråt när jag har sett på Tjenare Kungen igen, vi ska analysera könsroller och grejjer.

Tjo så länge! Dessutom tror jag att döden är livets orgasm, för då slipper man vara rädd för att den är så farlig.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback