Tur

2008-12-09 | 22:24:42 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer

I dag hade jag tur, jag brukar aldrig ha tur, men jag hittade en hundring på marken som jag och min syster fikade upp, eller jag fick 20 kronor över faktiskt.

Lundbergs fika är alltid gott och de hade det goda rooibos spice teet där mums!

Dagens outfit och de är ju snart jul så varför inte posa med en tomte :D

 

Hejhej! 

I dag köpte jag en jättefin julklapp till mina föräldrar, jag vill ha jul nu! Men snart är det jul. Skulle ta tag i en skoluppgift idag, men klantig som jag var glömde jag det i skolan. Sov ut idag, men börjar bli trött nu igen, jag måste uppsöka läkare nån gång. Jag tror jag har järnbrist faktiskt. Vore inte så konstigt.  Nu har jag bara 3 julklappar kvar, en till morfar, tuggummi ska han få för han tuggar ständigt på tuggummi. Till susanne och min internetvän vet jag också vad jag ska köpa. Det blir bra grejjern det.

I morgon ska jag baka äppelkaka, göra engelskaläxan och filosofin så jag får något bortgjort, eller ja sen har jag gjort alla skoluppgifter förutom nutidakonsten, men har till och med glömt bort vad det var för sidor i boken, haha klantigt!

I dag var jag inne på retro och jag är kär i en väska där som jag ska köpa efter jul om inte tomten ger mig den.

Snart kommer pappa hem och då ska vi fika, sen ska jag sova. I morgon är en ny dag, då är det nya friska tag som gäller. Jag slutar tidigt på fredag, då ska jag och mamma baka lussekatter mums!

PUSS!

 




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback