Söndag

2008-12-28 | 18:29:53 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Klev upp vid halv tolv, drog intill stan med syster för att kolla mellandagsrean och så. Det var finfint.


Spexismex, dagens bilder


Dagens outfit dårå. Hade min söta blommiga kjol för första gången idag :D.


Sådär får man pröva trosor, Hey I am the superwomen! Dessutom köpte jag trosorna också på halva priset heh.


Hihi tjockismage. Jag köpte ett par nya byxor för endast 100 kr idag :) och en ny plattång från clasohlson under 200 kr som min syster fick julklapp, så nu kan jag skrota min dåliga platttång.



Snygga syster och hennes dagens outfit :).

När vi kom hemifrån stan lagade vi mat qournsås och spagetti mums, sedan slappade vi mest. I dag mår jag helt okej men tröttis, för jag sov för lite inatt. Mest irriterande är när man ligger där vaken och kan inte somna. Men tillslut kunde jag somna.
Nu ska jag rasta hunden och sånt. I morgon ska jag träffa Carro,det blir finfint! :)
pussar på er :*

Malin

Svar; God jul i efterskott på dig sötis :*

Har du haft en bra jul? :>

2008-12-28    20:48:43    http://hallonte.blogg.se/
marie

Värsta snygga kjolen! :)



kolla in spencers blogg, han har finfina tips ikväll ;)



lillbrun.blogg.se/spencer

2008-12-28    21:44:41    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback