Söndag

2008-12-21 | 18:34:52 | Direktlänk | | 4 Kommentarer

Fin dag. Träffat Susanne äntligen igen och hennes pojkvän, vi satt och pratade på UH i en och en halvtimme det var fint.. Jag fick julklapp utav henne, så nu har jag 3 julklappar jag vill veta vad det är varav 2 är utav Robert. HOHO! Tur att det snart är julafton hihi så man får öppna dem. Jag åt en god fralla och en äcklig glögg latte som knappt smakade glögg, rätt värdelöst faktiskt.  I morgon blir det att följa med pappa och köpa julklappar till en utav mina systrar,fika på lundbergs och sånt, det blir mysigt! Sen blir det att julbaka sig lite. Snart är det julafton,tiden går snabbt och jag längtar massor.

 

Spännande, jag dricker te och vet inte vad de är för smak tror det är aprikos som knappt smakar någonting, har två andra också som jag inte vet vad det är, köpt från hemköp och dum som jag är skriver jag aldrig vad de är för tesorter. Nyss åt jag julvört och det är så ljuvligt gott! Men nu kom jag fram till att det måste vara aprikoste eller så heter det nått annat, som jag inte kommer på nu heh! Aja hoppas ni har en fin kväll. Julafton närmar sig med stormsteg, fler som längtar där ute än jag? 

Färgat håret igen, det blev likadant fast lite mörkare, jag vill att hela håret ska vara så mörkt, jag tog lite egofula pics som kommer upp senare haha :>.

 

NU ÄR JAG PÅ SÄMST HUMÖR!!!!!!!!! Jag är dummast och har inte kollat tågbiljetter till linköping först nu. Klart de är slut så klart.... :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( aja,tradera finns ju iaf, men det blir ju lite knepigt. ÅHHHHHHHHHHH

Nej nu ska jag nog lägga mig och sura nej. BAJSSSSSSSSSS

MEN som jag brukar säga det löser sig och tradera finns ju alltid :D

Puss


marie

jahaaja, jag har ingen kolla på affärer i övik längre :p



Klädaffären kollade jag inte in så noga, såg den bara i förbifarten, ligger när den där dna-sko-affären var.



hehe jag ska också till lundbergs imorn! undra hur fullt det är med folk som ska julfika :p

2008-12-21    19:15:12    http://lillbrun.blogg.se/
Ellen

Tack så mycket! :) Hahah, ja det gjord det visst. Ser det bättre ut nu? Jag kör genom Firefox, så såg inte det själv.



ÅH! Det låter hur härligt som helst! Hur gammal är vännen? Jag intresserar mig massor av gravida kvinnor, haha. Tycker att det ser så otroligt mysigt ut. Ett tag önskade jag att jag blev gravid.. inte så smart kanske, ahha.



puss!

2008-12-21    19:42:35    http://ellerenellen.blogg.se/
Ellen

Bra!

Jo, precis. Det är mycket som ska fixas och vara klart först. Men jag vill ändå ha barn tidigt. Någon gång efter skolan när man fixat arbete, egen bostad och en stadig ekonomi, då smäller det! Innan jag är 25 i alla fall :D

Jarå, det tror jag också. Man klarar definitivt mer än man tror.

2008-12-21    22:36:09    http://ellerenellen.blogg.se/
Jennifer och Linnéa

Svar: Tack så hemskt mycket! :)

2008-12-22    00:03:46    http://sweetnothing.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback