She`s lost her control

2008-12-01 | 22:58:46 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Joy Division<3, har börjat lyssna massor mer på de sen jag såg filmen Control, hemsk film men finfin med bra budskap. I dag är jag irriterad,gråtfärdig, trött och borde lägga mig i tid vilket jag aldrig gör. Tänker lägga mig tidigt varje kväll,men händer aldrig. Pratar med för fina personer hihi, helt enkelt.  Ska väl iaf borsta tänderna snart och idag smakade jag apelsinte,supergott! Inte som earl grey te fast det hatar jag så, heh. Till helgen om jag har tur så kommer busskompis, isåfall blir jag lycklig. Han är så himla fin och gosig att krama på. Jag vill bara åka härifrån men snart så gör jag ju det i januari litegrann och i februari om allt går som planerat hihi.

Vill jättegärna vara hos Lenita nu och dricka te,kramas,prata om allt och inget,se massa fina filmer tillsammans, promenera,gå på mysiga fik, ja åh, hon är så himla fin, puss på henne! <3 Glad att hon började kommentera min blogg, så vi blev internetvänner och ska om allt går som planerat ses i februari.

Lenita är ett fint namn och hennes klänning är fin. Hela hon är som en stor vacker blomma hihi. <3. Jag skulle vilja ligga i din säng och knarka te.

PUSS


Susanne

Jag tänkte just innan jag läste det du skrev på slutet.

Lenita är ett riktigt fint och vackert namn.

2008-12-02    09:54:47    http://ultrapid.blogg.se/
Erika B, blivande mamma.

kikar in :) får jag kolla i din blogg igen? hehe

2008-12-02    10:43:56    http://www.metrobloggen.se/ekki
carro

joy division är bäst bäst! <3<3

2008-12-03    11:12:28    http://ettstortallvar.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback