Lördag

2008-12-28 | 01:41:12 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Sov för länge som vanligt,somnade försent, läste ut boken här och nu, den är very läsvärd. Fixat och trixat i mitt rum. Sett sex and the city filmen för 2:a gången,den är bäst och sett andra avsnittet utav Selma. I morgon blir det Stan med syster. Får hoppas jag hittar något. Det blir fint. Just nu lyssnar jag på Beatles, de är mysiga. I dag har det blivit för mycket julmust.  Det blir bilder i morgon.

Puss

-----

Jag har kollat igenom min blogg och kom fram till detta.

åh jg måste bara säga
Lisa säger:
fan
Lisa säger:
vad jag ser bra ut egentligen
Lisa säger:
n
Lisa säger:
jag har ju inget att klaga på egentligen
Markus säger:
Det är ju det jag har sagt hela tiden <3
Lisa säger:
hihihi
Lisa säger:
<3
Markus säger:
Du ser jättefin ut :*
Lisa säger:
PUSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

 

Slapparn i systers soffa.

Det blev sex and the city filmen, glögg, selmaserien och pepparkakor.

Stöööökigt, för jag skulle fixa i hyllan som står där istället för ett skåp jag hade.

Finfint.

Jag har fina hjärtan och koppar. Dock inte tapeter :>.

 


Markus

Puss ;*

2008-12-28    03:33:44   
Ralf

Jag tycker du har en cool almenacka med ugglan :)

2008-12-31    13:56:28   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback