lesslessless

2008-12-03 | 19:42:53 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Gräv ned mig i ett hål tack, jag är less,less,less,trött,trött,trött.. Men jag pallrar på ändå. I morgon bad, jag pallar inte. Bad är det värsta som finns med idrotten.  Rep, idag hade vi inget rep, skönt att inte repa. För man blir så himla trött och jag var sjukt trött. På fredag kommer busskompis. Mys!

Snart är det Bonde söker fru och sen Leilas jul hihi. Tänker på dig.

Värdelöst är det mesta,less på allt är jag också, på pjäsen och usch. Vi har inte ens spelat den än och jag är redan less på den,rätt illa.

Ikväll lägga mig tidigare borde jag.

PUSS

När jag inte plattar håret så är det inte så speciellt rakt. Men det gör inget. Jag tycker om min röda sköna mysiga second hand tröja.

Jag vill stänga av allt en stund. Trycka på en knapp och säga nu är det stopp. Jag har kommit till en gräns där jag inte orkar mycket mer. Jag är rädd. Vi alla är rädda ibland. Jag är orkeslös. Men snart är jullovet här, då är det vila som gäller.och resa. Jag är bara så trött på allt. Ingen ork, orken ligger på låg energi, man kanske skulle gå och grina av sig eller något? Men det kan jag nästan aldrig så....

Dagens tanke: "Livsrädd för att leva men dödsrädd för att dö".


Marielle

Puss

2008-12-04    08:24:16    http://mariel-le.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback