Jag vill ha hela världen

2008-12-10 | 12:55:08 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Så kände jag igår, jag önskar mig så himla mycket. I dag slutade jag tidigt. Vilket var skönt. På fredag slutar jag också tidigt, då blir det mys lussebak med mamma. Jag fipplar med engelskauppgiften. Men ska sätta mig och lyssna på musik och skriva förhand först. Blir skönt när jag blir klar med den sedan, då ska jag kanske börja läsa filosofiuppgiften. Jag dricker rooibos spice te, ska dricka en kopp till te sen. Det teet är godast, vet dock inte vart man kan köpa det. Tur det finns på Lundbergs i alla fall.

Hoppas vi får kläderna från H&M nån dag denna vecka, isåfall skulle jag bli glad. Just nu lyssnar jag på massa mysig musik som jag rekommenderar www.myspace.com/tikkleme   .  Jag vill verkligen vinna en jättefin väska från tradera, värsta retro och allt, får hoppas att jag gör det i helgen men man vet ju aldrig.

http://www.tradera.com/Vintage_vaska_portfolj_bag_messenger_indie_retro_brun-auktion-78977020, där kan ni kika in fin väskan!

Nu ska jag försöka ta tag i engelskauppgiften. Men jag är mest bara trött. Skulle vilja ha något gott, som piggar upp mig lite! Ska bli himla skönt med helg snart! Då ska jag ägna mig åt ingenting. Bara ta det lugnt.

----

Alltid lika skönt att få en skoluppgift bortgjort. Snart klar med filosofin också. Jag sov en stund nu ikväll det var skönt! Hoppas ni har en fin kväll.

PUSS




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback