GOD JUL!

2008-12-24 | 15:32:30 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer

Tänkte bara önska er en god jul! Nu blir det julmys, har hunnit med risgrynsgröten, nu blir det tvn, sen hjälpa mamma med julematen, äta,vara tomte och sånt mysigt!

Jag älskar julafton och jag har söt gul klänning på mig idag. Nu vill jag önska er alla där ute en riktigt god jul!

Julekramar och pussar från mig till er!

---------

 

Nu tänker jag bildblogga julafton eftersom det är många som inte är vän med mig på bdb och så. Dessutom för att berätta min fina juleafton! Känns roligare att ladda upp bilder på bloggen också av nån anledning haha.

Frukost risgrynsgröt, classis  på julafton.

Hunden fick en leksak utav mig i julklapp. Finaste darlingen.

Dagens outfit och hej flätor.

Blev knästrumpor också, brukar jag nästan aldrig använda faktiskt. Min panda fick en panda kompis hihi, tack sannayster för pandis, nya pandis är den som sitter.

 

Sådär kan det se ut när jag skalar ägg, som jag inte ens åt upp, haha. och det svarta som ser ut som kött är champinjoner som är stekta. Sen kom tomten på besök. 

Tomten letar efter paket,mina fina paket.

Massa fina julklappar fick jag, nu orkar jag inte skriva ifrån vilka de var, ni vet ändå inte vilka de är så. Det som knappt syns är en pyjamas och nu har jag två blommiga koppar så de är par med varandra.

Min julklapp till mig själv, såna får man ge också :*, de är roliga// De nya pandakompisarna! :D

Haha sjukt glad tjej, fick fin fina klänningen och där ser man min syster och hennes hund litegrann., hej muggkompisar och där är jag som liten liten.

Hjärtekompisar med.

 

Min julafton var fin och jag fotade massor som varje jul och har frossat i mat och godis Mums!

Puss.


panda

god jul finaste majs <3

2008-12-24    20:40:49    http://pandawhore.blogspot.com
sado

Söt! :*

2008-12-25    02:15:09   
Marie

Snygg klänning!

2008-12-25    10:02:20    http://lillbrun.blogg.se/
carro

Ser ut som att du haft en trevlig jul! :D

Fick också kent boxen <3<3 Haha på att du fick gay-termosen! XD Jag döpte den till bögjävel. Fast den är ganska mysig när man tänker på det. ^^



Vi måste ses på lovet! NU! Ring mig! <3

2008-12-25    15:46:44    http://ettstortallvar.blogg.se/
marie

hehe ojdå!

båda va snygga, men den jag tänkte på var den gula :)

2008-12-25    21:31:52    http://lillbrun.blogg.se/
haziz

älskar din gula klänning!

2008-12-28    14:33:39    http://haziz.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback