En helt vanlig måndag fast en roligare sån en ledig sån med Carro

2008-12-29 | 22:33:41 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Så här tänker jag sammanfatta min dag idag:

Sova,kent,varm choklad två muggar,promenad,musik i öron,beatles i öronen,röda kinder,fin väska på röda korset,röda korset besök,kramar,väntan,tråkigt,trötthet,känna sig tjock känsla,little miss sunshine,tankar,glädje,hej!, sms,fetisch för väskor, sms med Lenita,längtan efter kärlek,chokladtryffel,svartvinbärssaft,hallonsoda,apelsinjucie,pizza.

 

Det var mycket fint att umgås med Carro igen,carro är fin! :*, en lyckad dag på det stora hela!

Dagens middag, bananpizza ifrån castello, mums!

 

Zoya låg mellan mina ben och sov medans vi såg på little miss sunshine.

Carro going störd min :).

Dagens klädsel. Det blev mina nya byxor :).

 

Snart är det lite tv dags. Puss på er.


carro

det är alltid mysigt att vara med dig! <3 Vi hade det kul och pizzan var god. ^^

Du är alltid fin. Alltid finast! <3



(och bilden på mig var ju speciell.. XD)

2009-01-04    20:17:10    http://ettstortallvar.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback