Dagboksinlägg.

2008-12-29 | 02:16:27 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Många gånger jag har mått dåligt. Här är bara ett exempel på ett dagboksinlägg jag skrev på bdb:

Jävla skit 17:okt, 22:34 2007
"Det var en flicka en ensam flicka som alltid tänkte på hur dålig, äcklig, ful hon var.
Hon insåg aldrig att folk tycker att hon är fin och vacker.

Hon förstår inte,varför säger folk att hon är vacker?
Hon är bara äcklig och tjock.
Men dom förstår inte,ser inte, hennes äckelhet.
Hon vill gå ner några kilo hit och dit, få anorexia, det är nog ingen hit.
Men då kommer de ser hur dåligt hon mår. 
Eller ska hon skära sönder armarna?
Så folket märker hur hon mår.
Lägger märke till flickan med det fula skabbiga håret.

Hennes tankar om döden, alla dumma tankar.
Ingen kommer någonsin att bry sig eller förstå.
Varför skulle folk bry sig om hon mår dåligt?
Hon är ju bara äcklig. " 

Det där med att inte äta så jävla onyttigt går inte så bra va ditt jävla äckel! Fuck you.

Dåligt idag : Drack varm choklad med lite grädde, åt en godis, en bulle och en kaka.

Men har ätit frukt också, cyklat bort det äckliga jag har ätit.

----

Nu tänker jag publicera lite deppiga inlägg,det är tragiskt hur dåligt man kan må. Jag kan säga att jag mår bättre nu.

 

Du är av glitter 18:okt, 19:26 2007 ( är de inlägg som kommer nu)

"Du är av glitter, dina tårar färgas rosa som glitter. Du levde i en värld av färgglada färger och trodde alla var änglar. Ditt liv var vackert, du hoppade runt och önskade att allt var som i din fantasi. Du ville leva i fantasin men inte i den elaka hemska världen. Du gick med din tiara, dina stjärnor, ville att allt skulle vara som förr. När du var liten och allt var så fint. Du växte upp och blev äldre, mobbing råkade hända. Blev deprimerad skadade dig själv, Mamma blev sjuk, du skaffade pojkvän.killen gjorde slut.

Ville leva i en fantasivärld. Grät varje natt och ville att någon skulle trösta. Du blev fri från deprissionen. Den kom tillbaka. Du önskade du levde i en fantasivärld full med glitter och kramar varje dag. "

-

I dag 16:okt, 07:47

- Jag måste ta tag i mina läxor och skolarbeten, jag måste verkligen, i alla fall åtminstone försöka, än hur kasst det kommer att gå. Ta tag i min hand och hjälp mig, snälla?

- Försöka att inte vara så deppig.

- Tänka på vad jag äter och inte äta massa onyttigt skit, jag vill bli smal så då måste jag bli det :>

- Skita i att pappa sa i morse " Ska du inte äta mer" jag svarar: " Nej, jag orkar inte".

Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och pappa ska skjutsa mig <3

--------------

flapåfkaåfa 10:okt, 22:23

jag orkar inte mer.

nej hej

 Jag vill gå och dränka mig, nej jag menar det inte,jag vill göra något drastiskt, typ det jag tänkt på ett tag men jag vågar inte.

 

22:okt, 22:35

 

"Du måste orka andas, hur ont det än gör, Känns det som om ditt hjärta är av cement så försök ignorera smärtan, det är bara illusioner. jag vet att det är gjort av rosa glittrande socker för det ser man i dina ord och bakom dina pupiller"

 

Detta skrev min fina internetvän Leonora eller Tyra heter hon som jag vart vän med länge på internet. Hon är så fin.

 

Snälla 25:nov, 14:57

Jag vet att jag är obetydelsefull, jag gör ingenting om dagarna,jag har massa läxor att tag i men jag orkar inte. Jag är gråtfärdig hela tiden. Såg på underbara älskade och började tänka på sommaren 06, när jag var i mariefred den natten när jag började skaka och gråta. Jag var så fruktansvärt rädd för att mamma skulle bli sjuk igen, rädslan försvann inte.

Pappa och jag satt ute på balkongen där i stugan och han tröstade mig, jag fick känna mig liten igen, men den sommaren,jag var så fruktansvärt rädd och nu gråter jag. Snälla, låt mig bara känna lite lycka? Jag orkar inte låtsas mera, orkar inte må dåligt mer.

Massa läxor och repliker jag ska lära mig,jag kan inte. Jag är så värdelös och obetydelsefull. Jag vet,förlåt.

Jag ska kämpa,jag ska klara det, en dag blir jag hel jag med.

 

 31:maj, 22:37

Fin dag.
Men värdelös kväll som spenderas ensam.
Vill mest bara gråta faktiskt.
Lyssnar på Lykke LI
Ska nog sova eller se en film i min ensamhet.
Jag skulle bli glad om jag grät i någons famn.
I bland är mitt liv rätt värdelöst.

Det var i år och det är ofta jag känner att mitt liv är värdelöst pga all ensamhet.

 

---------

Tänker inte läsa min helgondagbok för då kommer jag bli depp, därför tänker jag inte göra det. Finns många deppiga inlägg där. Jag bara hoppas att busskompis på onsdag. Det skulle jag behöva. Men jag ska inte hoppas för mycket. I morrn ska jag träffa Carro så jag borde gå och lägga mig snart. Det blir fint det.

Jag har börjat mejla med en fin pojke. Han är dock 30 men hans insida är ung och han är fin. Det är fint att hitta såna som är fina och man blir glad utav att prata med. Jag gillar det.

--

Nu borde jag lägga mig. Ska nog läsa Änglarnas syster som jag läser för andra gången.

Puss på er.




 


Malin

Svar; Åh, så bra :

Jag lever väl, eller hur man nu ska beskriva det. Mitt liv är väl inte det bästa just nu.

Hur är det själv sötis? :
<3

2008-12-29    19:22:20    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback