Brunhårig,tradera,skolk,rep,tankar,besviken

2008-12-04 | 22:01:41 | Direktlänk | | 5 Kommentarer

Jobbigt. I morgon är det genrep första gången vi får möta publik på väldigt länge. Jag är lite nervös. Men det går säkert bra. Det går bra, vi ska ha roligt och ifall något går fel får man rädda det! Men jag tror allting kommer gå toppen. Busskompisen kan inte dyka upp i helgen, för han skulle till en kusin med hans familj som nyss hade fyllt år. Värdelöst, man ska aldrig se framemot saker för mycket.  

Men han kommer kanske nästa helg istället! PUSSSSS, saknar honom så himla mycket. Saknar lenita med , ge mig februari. Just nu saknar jag Lenita för vi har inte pratat på ett tag. Hon är så himla fin. Ser framemot februari, måste beställa tågbiljett, så jag kan åka till henne bara. <3.

Jag måste beställa biljett till pandan och till sthlm. Mjaoouuu. I dag har jag kikat massor på tradera. Hoppas jag kommer ihåg att buda på något sen bara som ligger så fint i min minneslista. 

Snart är det julafton.Tiden bara rusar förbi. Jag har inhandlat alla klappar snart, det känns skönt.

I helgen blir det kul men jobbigt med två föreställningar, blir inte mycket tid att vila, eller rätt mycket faktiskt.  Men känns bara som det kommer bli så himla ensamt. Jag vill ju kramas med min busskompis, pussas och bara vara gosiga mot varandra ju. Tänk om han blev min pojkvän? Då skulle jag bli lycklig. Men nu är han min fina gosevän!

Åh, såg fina killen idag, fast det gör jag rätt ofta faktiskt, finns många fina flickor o pojkar faktiskt, som man inte ser så ofta. Men finns 2 godbitar i skolan jag ser ofta mums!, finns fina tjejer med men jag vet ju inte om de är bisexuella eller upptagna,heh.!

Snart borde jag hopp i säng så jag orkar med i morgon. Så tänker ta tag i det snart.  I dag blev jag brunhårig igen, men det är typ rött på vissa ställen eftersom jag hade knallrött och det kan inte bli perfekt hårfärg på direkten. Jag var dum och skolkade badet, får aldrig mer hända, men badet är det värsta jag vet.



Brunröd ungefär men iaf. Pussgodnatt



Jennifer och Linnéa

Svar: Haha vi bor i Härnösand och vi blir gärna din vän. :)

2008-12-04    22:14:36    http://sweetnothing.blogg.se/
Jonas

Fin fin fin fin bild på dig!

Åh, det ser ut som du har brunt hår. OCH det är supervackert på dig.

PÖSSN!

2008-12-04    22:31:18    http://www.taza.se
EN SVÄRMORSDRÖM

Lycka till imorgon det går säkert bra!

2008-12-05    13:17:48    http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
panda

gud vad fin du är i håret!

jag längtar tills du kommer!! pusss <3

2008-12-06    14:31:27   
Miriam

jättefint med hårfärgen!:)

2008-12-06    23:37:25    http://onthecreativeside.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback