Annandag jul

2008-12-27 | 02:44:57 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer

Jag sov för länge,sen drog jag och handlade mat med min syster till morgondagens tacopaj. Sedan blev det promenad med hunden med pappa, såg bästa serien dock är den bara i två delar, den handlar om selma lagerlöfs liv, mycket fin! Bra skådespelare med i den också Alexandra (nånting),Helena Bergström,mums! Sedan såg jag transamerica, den är så himlarns fin, som jag fick i julklapp. Här kommer dagen i bilder, mysigt med bilder.

  

Haha mamma gjorde Zoya julfin med en scarfs, det är egentligen bara ett band som satt på hennes morgonrock.

Dagens outfit och så. Färgfläck på byxorna is hot, den fläcken har jag haft sen jag gick i 1an och vi målade rekvisita. Byxorna var typ helt nya då haha. De är dock alldeles förstora. Men men. Bara för att jag har fina tekoppar ungefär. :D

Denna ljuslukta gjorde jag när jag gick i 8an eller nått, jag tror jag målade eller jag minns inte. Denna är prickar på. Det är kul att pyssla.

Blåbärsglögg och götte framför tvn till Selma, serie som började idag, andra delen i morgon, ni måste se! Den är megabra och blåbärsglögg är megagott. Vi var tre, men mamma ville inte ha någon glögg. Sedan blev det franska med passionsfruktsmarmelad som var i korgen pappa och mamma fick utav mig och sanna och grönt passionsfrukts-persiko te det var helt okej till transamerica, megabra film!

Sist men inte minst så tog jag kort på min underbara kent box innehållandes alla kentskivor förutom de på engelska, b-sidor, bonuslåtar och en bok om kent. 

<3 kent i mitt hjärta! Ni som tycker om kent ladda hem deras nya låt på deras hemsida helt gratis, www.kent.nu.

 

Just nu lyssnar jag på fin musik och borde väl sova men äh det är lov.

PUSSAR


Anonym

:*

2008-12-27    03:29:40   
Linda

Wohoo en sådan där tröja som du har på bilden hade jag när jag gick på högstadiet! :D

2008-12-28    15:22:14    http://taggtroden.blogg.se/
Linda

Precis, t-shirten med en lägda på och med himmel och regnbåge :)

2008-12-28    18:24:59   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback