2008

2008-12-23 | 03:16:06 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Juli:

Åkte till arvikafestivalen och det var bäst eller inte direkt, var bättre förra året men iaf. Det var det mest intressantaste som hände under hela juli och att jag var i Cillas hus och att vi satt på hennes hustak och att jag hade sex med snyggaste killen som jag träffade första gången samma dag. Det var fint! Fast det blev inget mer dock..

FRAMME äntligen i arvika! Jag färgade håret rosa mest för att vara lite cool man vill ju ha snygg hårfärg på festival, det blev  skabbigt dock och eftersom arvika är det bästa jag vet, eller festivalen dårå, så lägger jag upp en bild från varje dag. Här är tisdagen då vi åkte 10 timmar och kom fram tillslut :).

 

:

Onsdag, det var sjukt varmt, så jag sket i att jag hatar min mage och mina lår och sånt och gick klädd lättklätt istället.

Träffade en megafin internetvän denna dag! och blev karatefull på susannes whiskey och lite vin och vi pissade överallt.

Torsdag: susanne och jag blev fotade för kiss for the climate, bilden kom upp på mtvs eller ztvs hemsida sen jag minns inte och det fortsatte vara megavarmt.

Jag skrev en dum sak på robert så skrev han en dum sak på mig och jag borde ju haft så kanske jag hade fått nått snyggare än det jag fick sen... när ajg var megajättefull,man blir full lätt när man knappt äter nått på en festival må jag säga.

Sen blev jag torsdagfin och pepp på lite körsbärsvin, men jag fick inget ragg så det blev ju det, det blev helt enkelt hahahah. Jag vågade inte ragga ungefär.

Fredag: 

Såg kent, var död, död, somnade nästan men då kom vakten och sa till mig heheh , han undrade hur jag mådde, hade nyktert sex som sög igen. då.

Vattenkrig, det var kuuuul! :D

Lördag:

Drack nyponsoppa och var skabbig och less, hungrig, lite pengar, sov med kalle och frös frös frös. 

Söndag:

Fick äntligen åka hem det var skönt.

Det var ungefär så slitet som man kan bli. Arvika var den största och roligaste händelsen i juli.

Man blev brunis och det blev mycket glass i hamnen och jag färgade håret med henna igen, denna gången med röd färg.

AUGUSTI:

Urkult was the big händelse och börja trean på gymnasiet! sen så badade jag enda gången då också, hade inga badkläder så badade i en å eller vad det var, i trosor och sov-tshirt haha, det var mys!

Var på urkult med fina vänner, torsdagen vi var flummiga i backen.

Fredagen var fylld med massa regn,fruset men fint iaf

Lördag: 

Hängde vid tältet hela förmiddagen och så.

Umgicks med Luffi bara några timmar, vi softade, vi satt vid en hage och sen sprang vi därifrån, gick på coop konsum och köpte apelsin som vi åt i backen.

Busskompis,tältkompis,myskompis var en härlig del utav Urkult :).

Och ja på söndagen drog vi hem och jag lämnade tältet där.

September:

Blev megaförkyld och sjuk, så jag var hemma i typ en vecka. Hade mest slappa kläder på mig och tog det lugnt. Kunde knappt prata.

Köpte en ny kjol, åkte till Umeå med finaste Carro och åt hallon. Det var fint

Fotograf:Carolina

Klippte mig,färgade håret rött, skaffade snyggaste långärmen ungefär. Pappa fyllde 51 också. Jag och Susanne fikade en sista gång innan hon flyttade till hennes pojkvän som bor alldeles för långt bort, hon blev gravid också, oj så snabbt det kan gå. Jag saknar henne något enormt. Men vi sågs i går iaf :).

OKTOBER:

Jag blev gammal tant! och ingen kom och firade mig ungefär än fast jag bjudit massor, så kände mig lagomt ensam...

Rökte en libanes cigarett när vi var påväg till krogen när jag var på fyllan.

Fick en fin fin klänning som jag hade på mitt parti då och en fin fin kopp utav robert.

Sen hälsade jag på Tidda när hon var på permission, vi tog fina bilder, jag var kär och veckan efter åkte jag till en kille och allt gick åt helvete. Ett deppigt höstlov blev det.

Var på födelsedagskalase hos tidda också samma helg, vi gjorde fula miner.

November:

Min syster blev gammal, det var mycket stress med våran slutproduktion.

Skaffade finaste kjolen som jag aldrig använt än dock, men nån gång så.

November var en tråkig månad, klippte luggen kortare typ. 

Såg detektivbyrån <3

December:

Mest ensamhet och ångest kan man säga... Blev fattig av allt julklappsköpande. Sömnsvårigheter. Längtan till jullov. Skolkande. 

 

 

Färgade håret rödbrunt. Skaffade en fin t-shirt. 

Köpte smyggaste älsklingsväskan från tradera. Pratar mest med Lenita och sånt. Finaste flickan i hela världen. Mejlar med en fin pojke. Är mest ensam. Ensamhet och ångest kan man beskriva december med.. Tedrickande också. Snart är det julafton och jag borde hopp i säng.

Ja också blev det mycket fint pratande med Leonora på msn, många glada ord, glädjande ord, sorg,deppighet,melankoli,färggladhet, mensprat, vi kan prata om allt vi. Det kan jag med fina Lenita med <3

Detta var min sammanfattning av året som snart är slut

Pusspuss på er.

 


panda

vad fin du är jämt :*

2008-12-23    10:56:41    http://pandawhore.blogspot.com
leonora

vårt mensprat då? <34 hahaha

finaste bloggen ju finmajslisa

2008-12-23    16:40:20   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback