-

2008-12-05 | 17:47:16 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Gen.rep gick superbra och kul var det, roligare än vad alla rep har vart. Nu känns pjäsen kul! I morgon är det premiär och alla Ö-viksbor borde komma och kika tycker jag!. Jag är svinigt trött idag än fast jag sov någorlunda i natt. Ska bara slappa idag och vila upp mig inför i morgon kväll. Det blir fint. Fint att kunna alla repliker som rinnande vatten också. De sitter där.  Idag var det god mat på skolan faktiskt potatisgratäng MUMS! Fast min mage sa nej till att äta upp allt för jag var så stressad och halvt nervös. Till middag blir det mums broccoligratäng och pasta, mumma! 

SNART! Är det jullov ska bli så jävla skönt. Måste bara fixa en eller två skoluppgifter innan. Men det kirrar jag. 

PUSS från en trött och inte har något att säga jag.


Em

Tack :D tjejen är jag ^^

2008-12-05    17:54:29    http://emmavestergaard.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback