-

2008-12-11 | 08:16:29 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag hade gärna tagit sovmorgon idag. Tröttaste och tråkigaste dagen på veckan i skolan. I dag ska jag göra klart filosofiuppgiften och försöka sova tidigt.
Hoppas ni får en rolig dag, jag får en tråkig dag iaf i skolan, torsdagar är alltid tråkiga.

PUSS

----

Tröttast i världen. Somnade direkt när jag kom hem. I morgon har jag en lektion bara, får se om jag orkar ta mig till skolan. Vet inte vad jag ska äta till middag idag, jobbigt. Nu är jag bara frusen och trött. Tur det är jullov snart och helg i morgon. 

 

ÅH! Jag har gått på stan med söta mamma idag, vi åt lasagne på coffehouse by george massa gott! Jag fick en jättefin sjal och kofta. Sen handlade vi, jag köpte sista julklapparna, bara en kvar nu woho!

Sen så hämtade vi ut paket från H&M och jag hade fått paket från djurens rätt. Jag blir alltid lika glad när jag får paket!

 

HAHAHHA MIN FULA B BILD! Jag vet, men den är lite charmig. De fina kläderna ifrån H&M, mys!

Ful mig på bilden, men fin djurens rätt tygväska, pins som står "skjut inte min kompis på" ifrån djurens rätt. Sen fick jag koftan och sjalen utav mamma på stan idag, det tycker jag var sött och snällt utav henne!

Dessutom köpte hon två julklappar till mig, men nu vet jag ju vad det är, men det gör inget!

Nu ska jag betala djurensrätt faktura och i morgon har jag bara en lektion som känns ovärd att gå på, men om jag orkar kanske jag gör det iaf. Vi köpte te idag också "rooibos spice" ifrån indiska hoppas det är gott och en tesil!:).

En fin och bra låt med säkert:

Ville gå hem vid fyra
Men jag stannade till sju
Utan att våga säga mer än hej
Du är rätt ung
Jag är äldre än du
Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll

Vi kommer att dö samtidigt, du och jag
Vi kommer att dö samtidigt, du och jag
Vi kommer att dö, dö

En hund jag kände dog för en vecka sen
Och några dagar senare dog hans hundkamrat
Dom kände varandra fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän
Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli

Vi kommer dö…

Andas, jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig.
För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre
Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre...

Vi dansade i samma takt
Likadana hjärnor som redan tänkt på allt innan någonting hänt
gjort om till ironi rädd för något som känslor men slippa
vara smart i kväll.

Vi kommer dö…


panda

djurens rätt äger! :D

2008-12-11    21:06:05    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback