tråkbajs

2008-08-20 | 21:01:56 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag har för mycket fritid därför blir det för många tråkiga inlägg.
Jag vill dricka the` i min soffa och gosas.
Snart blir det hundpromenad.
Jag vill bara umgås med någon. Vem vill hitta på något kul någon dag?
Lyssnar på Last Fm och är less på ensamhet. Synd att man inte känner så många eller är vän med så många här i Ö-vikan.
Eller några vänner har man ju.
Vem som helst får hitta på något kul med mig! :*
-------------------------------------------------------------------
Usch hatar att känna så här.
Jag vill inte känna mig tjock och äcklig.
Jag är ju egentligen normal.
De flesta har ju lite mage och kanske lovehandels inte alla men.
Jag hatar de ibland.
Men det är bara börja motionera more and more!
Så ska nog det fixa sig ^^
Fast när blir man nöjd är frågan?

Om jag aldrig blir nöjd då?
Då är det ju ingen vits.
Men motion är alltid bra och härligt! <3

Nu ska jag dö här tills jag ska lägga mig.
Pöss

Kajsa

Tack så hemskt mycket för berömmet!

2008-08-20    21:58:28    http://kajanfuralle.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback