TISDAGNATT

2008-08-06 | 03:06:28 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
I dag såg jag på Livet från den Ljusa sidan, den var sjukt bra! Den kan jag se fler gånger.
Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde sova,sova,sova,sova och åter sova, men jag är inte så trött ännu.
Men skulle kunna somna om jag la mig.

Jag saknar människor.
Jag saknar Jonas för han är min morfar
Jag saknar Kalle för att han är en fin vän som jag är glad över att jag lärt känna
Busskompis :* Så jag håller på att dö, han är en så sjukt fin människa och en bra stol och allt det där.

Sen saknar jag massa fler.
Det är jobbigt att sakna.

Jag vill ha tältkompis tillbaka bredvid mig, men får åka och hälsa på någon gång.
Det är okej att sakna, det är okej att vara svag, det är okej att vara paranoid och konstig.
Jag har fått för mig en konstig sak som ni inte vill veta.
Men det stämmer inte, bara jag som är konstig.

Just nu är bara allt upp och ned och jag vill umgås med fina människor.
Som Fina Luffy och Fina Cilla <3 Puss på er.
Utan er hade inte urkult vart lika underbart.

Har lagt upp bilder på bdb också från urkult, hur många som helst :D. Urkult var så lovely, saknar det så inni helvete.
Fast det jag saknar mest är allt gos. Dessutom den där underbara friheten av att känna sig fri. Inte behöva känna sig bunden till någonting alls. Bara gå som jag vill.
Inte känna sig fastbunden. Helt underbart.
Jag vill vara fri. Fast mest av allt vill jag vara lycklig.
Men det kommer jag också bli nån gång i framtiden.

Hoppas alla har en softish natt.
Tjallabalo.

Jonas

Saknar dig meeeed :D

2008-08-06    11:28:21    http://taza.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback