Om du bara kunde vara nära mig nu

2008-08-06 | 03:21:34 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag saknar dina kramar och när jag fick sitta i ditt knä.
Allt kändes så bra då.


Jag gråter och lyssnar på min och mitt exs låt "När vi två blir en".
Jag tänkte kolla hur jag reagerade om jag satte på den, den väckte minnen minsann.
Jag är svag, men det är okej att vara svag.
Jag är kvällsdepp det är också okej.

Jag har en önskan just nu att du skulle vara i detta rum och bredvid mig.

Tårar som små diamanter som rinner ifrån ögonen. Tårar är något vackert, de är vatten som rinner ifrån ögonen. Det är sorg i från ögonen. Sorg,sorg, tårar,tårar.
Kärlek.
Den dag jag vågar kärlek igen, kanske jag blir lycklig.
Nej så är det inte, jag blir inte lycklig av kärlek, bara lite gladare.
Men en vacker dag ska jag våga igen. Men det dröjer nog dit.

Anna T

Så fint Lisa :(.

Jag e också olyckligt kär, lite, lite lite.

2008-08-07    11:18:33    http://www.annatjernstrom.se.nu


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback