Natt

2008-08-20 | 01:54:59 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Det är skönt att vara uppe på natten och mysigt. Dels för att då är man helt ensam som man inte annars är.
Just nu vill jag kramas. Komsi så får du kanelbullar och närhet?


Bakade kanelbullar idag, kanelbullar med mjölk är det godaste som finns! :)




Fick min nya tröja idag från H&M, najsmajs, nu vill jag bara ha den andra tröjan också.

Jag skulle behöva gråta ut i någons famn, det skulle vara skönt med lite tröst. Det får man alldeles för sällan..

Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback