lördagnatt

2008-08-10 | 03:44:22 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Gubbarna är ute på äventyr
jag har inte cyklat hem än vilket jag borde göra.
Vilket jag ska göra snart.
Komma hem och däcka i sin egna säng <3
Är det bästa som finns :D.

Suger att få förhoppningar.
Sen bara blir den där människan aspackad och bajs typ :D.
Fast det gör inget.
För då kan jag cykla hem och sova.
När jag orkar så att säga.
Natt är härligt.
Natt är myselipys.

Gud vad jag skriver.
Som vanligt.
Dessutom förstod jag ingenting i natt.
Eller jag förstår ingenting.
Men skitsamma.
Så är det :D
Sån är jag liksom. hehu :D
Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback