Kärlek ångest liv promenad

2008-08-08 | 15:40:20 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
JAG VILL BÖRJA LEVA
Jag vill uppleva kärlek igen. Jag behöver kärlek.
Jag kan låtsasönska att det är vi
jag kan hoppas att det blir vi i framtiden.
Jag vill bara ha pengar, så jag kan åka till dig. Det är egentligen inte så långt, men jag kan inte göra av med mina pengar.

Jag vill ha någon att promenera flera mil med ,bara promenera utan mål.
Bara gå och prata om allt och ingenting.
Prata om livet. Livet som inte finns.
Se på stjärnorna tillsammans.
Titta varandra i ögonen och le för ingenting.
Tindra åt varandra.
Dricka the tillsammans nätterna långa och se bra filmer.
Jag vill känna Audrey...
Åtminstone säga hej.
Men hon finns i mina drömmar ändå.

Jag vill bara skriva
Skriva långa dikter om allt och ingenting. Som blir bra, det ska inte vara dåliga dikter. Det ska komma rakt ifrån mitt hjärta.
Jag vill inte tänka på skolan som börjar snart.
För det är ångest, människorna är ångest, teaterlektionerna är ångest, lärarna är ångesten, äta mat i matsalen är ångesten.
Men det är mitt sista år.
Jag kommer klara det.
Sen ska jag ut i stora världen och leva mitt liv.
Åka till paris är ett mål, skaffa körkort någon gång i mitt liv, flytta till göteborg eller sthlm?
Skaffa en söt hund.
En alldeles underbar pojk eller flickvän som jag får göra vad jag vill med.
Som älskar mig lika mycket om jag går omkring i underkläder en dag. Som inte bryr sig om jag har ruffsigt hår.
Som tycker jag bara är söt för den jag är.

Jag vill bort,bort,bort,bort.
Bara åka någonstans utan mål.
Jag vill inte ha mål. Bara flumma runt. Men för att åka bort måste jag ha pengar.
Ska försöka sälja kläder.
När jag orkar ta bilder.
Jag vill ha pengar, skicka mig lite pengar?
Skulle bli glad om jag hittade pengar.

Jag vill pussa på dig och säga att du är det finaste som finns.
Än fast du har jättemycket utväxt och är sjuk som jag.
Så är du fin, med din piercing i läppen och jag tror att jag håller på att bli kär.
Men jag kan koppla bort det.
För jag får inte bli kär.
Ska känna dig bättre först.

I kväll ska min syster kleta i mitt hår har hon lovat.
Så då kommer det bli klet klet rödare.
Rött är fint, men jag vill ha knallrött. Någon dag ska jag ha det igen. Någon dag ska jag ha alla fina kläder jag vill ha.
När jag har pengar igen ska jag köpa de där fina klänningarna.
Det roliga är just nu, jag köper en stl förstora kläder för jag vill inte ha tighta kläder.
Men denna klänning var 38a såg lite stor ut, satt perfekt.
Jag blev kär..
198 kr så är den min.

Ikväll ska jag se på film och äta marängsviss och gurka med dipp.
Jag ska bli tjock.
Men det är gott att tjocka sig.
Fast just nu vill jag ta en långpromenad men det kan jag inte.
För ska följa med pappa och handla om ett tag.
Ska hämta ut mina fina kläder som jag fått gratis av pappa och mamma.
Puss.
Vill förresten ha röda och blåa skor. Eller kanske rosa klackeskor.
Jag blev kär,.
Jag vill ha nytt,nytt,nytt.
Men då behöver jag pengar.

Ska sluta pladdra nu.
Men det är skönt att skriva om allt och ingenting.
Ni alla är fina.
Alla är bra.

Puss på er och ha en fantastisk dag/kväll/natt!

Jonas

Baby, du har ett år kvar! Det är inget! Sen väljer du helt själv hur du vill göra! :D

2008-08-08    16:01:21    http://www.hanky.se/JonasB
Tobias

svar: jao det är inte lätt :D

2008-08-08    16:16:57    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback