Imorgon börjar skolan

2008-08-25 | 15:01:47 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag är inte pepp, jag är lite ångestfylld men inte så mycket.
Såg schemat nyss och jag blev glad, sovmorgon varje måndag till tjugo i tio! Vilken lyx :).
Slutar bara halv fyra en dag också, det är lyxigt.
Men matten som vi ska ha, undrar jag vart den kommer in, men det får jag väl veta sedan.
Måste fixa provet  i arbetsmiljö och säkerhet hehh, så jag får g i det, så jag kan vara lugn sedan och kunna gå ut med ett slutbetyg, i år ska jag plugga järnet!
Men klart jag ska fixa provet i arbetsmiljö och säkerhet :).

Det som jag har mest ångest över är projektarbetet faktiskt.... Ingen aning, vad jag ska göra där :(

Hoppas ni får en bra dag.
Jag ska bara slappa och titta på sex and the city i kväll, höjdpunkten på hela kvällen!
PUSS!

marie

sex and the city är bästa serien! <3

2008-08-25    22:28:53   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback