Bajs

2008-08-31 | 21:24:55 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Kan inte se mitt schema på plattskärmen i opera, göhhhh, jag har en tvångstanke och kollar på mitt schema varje kväll innan skolan,för har inte lärt mig det ännu, men vet att jag börjar 9.40 i morgon iaf heh!

Bajskorv, hoppas det går sen då,göhhhh.

---------

Känns som om jag inte kommer kunna somna i natt :(


Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-31    21:26:50    http://buyorsell.blogg.se/
Mikke

Snart är det höst på riktigt och efter det kommer vintern stormande in i vår vardag. Hur känns det egentligen? Själv gillar jag att det blir mörkt så att man kan mysa med lite tända ljus, men det där med en massa snöskottning och kyla skulle jag gärna kunna vara utan.



Vad tycker du?

2008-08-31    21:29:21    http://litotes.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback