Vårsol och teater

2008-04-19 | 11:59:04 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
I dag blir det teater, om en halvtimme ska jag cykla intill stan,trevligt värre! :) Jag mår bra överlag och i kväll så händer inget särskilt som vanligt,vore kul om något kul hände,fast teater är iaf kul.
Ska ta min  första cykeltur i år snart, och hoppas det går bra, eller klart det går bra  haha.

Teater är roligast att se på och tiden kommer nog gå snabbt så snart blir det arvika,arvika längtar så!<3
På torsdag fyller min syster 23 herregud, åren går snabbt, hon ska  få en vattenkokare, hon läser inte min blogg så det är ingen fara om jag skriver det här, heh.

Livet flyter på. Hoppas det gör det för alla andra också.
Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback