Tappar du inte studiebidraget när du är borta så mycket?

2008-04-11 | 12:27:07 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
HEY,borta en gång i april.
Mars, fick jag ju studibidraget.
och min mamma är massa dryg.

Hur mycket frånvaro är det man egentligen ska ha för att tappa det?
Dessutom så brukar jag alltid ringa och sjukanmäla mig när jag är hemma och då får man giltig frånvaro.

Jag tycker inte om min mamma så mycket.
Min pappa är mycket bättre <3.
Fast han kommer också fråga som vanligt,varför är du hemma?
Kommer jag inte svara och min syster kommer säga att jag är lat.

Bara för att man är deprimerad och inte orkar berätta det, så tror de att man är lat eller om man är hemma tror de att man har något jävla fel.

Usch. Bajs på det.
Men men.

Jag är inte direkt borta flera gånger i veckan, när det väl händer blir det typ en gång på en vecka.
Men nu ska jag bättra mig här på sluttampen innan sommarlov.

Jonas

Om du har skolk så tappar du det efter typ 18% frånvaro eller vad det är, men om du är sjuk, alltså ringt och sjukanmält dig så tappar man inte det! För man kan ju inte rå för om man är sjuk...

2008-04-11    13:33:17    http://taza.blogg.se
Susanne

Jag tror du inte alls behöver oroa dig för att tappa studiebidraget. Jag har hur mycket frånvaro som helst. De senaste månaderna kanske jag har varit i skolan i tre veckor samman lagt. Måste ta och skärpa till mig. Men det är inte det lättaste när man har ångest inför att gå till skolan. ;/

2008-04-11    15:30:35    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback