Svetten och tisdagseftermiddagen

2008-04-22 | 14:03:23 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
I dag cyklade jag till skolan i solen och det var massa härligt! Nu har jag min sista lektion och jag gör ingenting,jag borde egentligen arbeta, men jag hinner,jag hinner, haha eller något!
Ska baka kladdkaka när jag kommer hem idag <3 och cykla hem i den myspysiga solen!
Känner mig värsta somrig med vita strumpbyxor, min pinkpanther t-shirt och min jeanskjol :).

Mår massa bra idag också för att det är sol ute, solen gör en glad! Men den kan göra en ledsen också när det är alldeles för varmt, haha!
Jonas finast vän!,jag ska komma till dig snart och då ska vi ha minst lika kul som du och carro hade i helgen!

I går var det hundra höjdare och det var lika bra som vanligt. Jag sitter här och luktar svett,ja,. det brukar ju bli så ibland att man luktar svett och hoho tur man har deodrant med sig, hoppas tjejen har satt in pengar på mitt konto också, så jag kan skicka iväg paketet någon gång!

Ska köpa geishachoklad eller någon annan choklad och he i min kladdkaka,mumsfilibaba säger jag!
Puss på er och hoppas ni har en bra eftermiddag och njuter av solen!

Alexandra

Hej Majs :)
Jag la till dig i mina kontakter! Har förresten sökt skola i övik! Så du kanske får se mig strosa runt i övik till hösten, hihi :D

2008-04-23    00:47:31    http://tiominuter.blogg.se
Engelsksommarraring

du är söt^^

:*

2008-04-23    21:12:48   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback