Söndag

2008-04-27 | 21:39:34 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Lite vanlig söndagsångest men jag blir glad över tanken på att jag går bara måndag,tisdag,onsdag sen är det helg igen! Massa härligt och nu lyssnar jag på Lykke Li och umgås med slick och slurp paret :).  Bokade nyss klipptid så nu ska håret cuttas och det ska blir härligt sedan ska det färgas med henna brunt eller någon annan brunfärg.

I morgon blir det svenska första gången på tre veckor woho! Det ska bli trevligt :). Min helg har vart bra men dock så slapp men det är alltid härligt med massa slappelislapp, man är ju som slapp av sig. Var ute och promenerade med Zoya tidigare idag och det var massa trevligt då Zoya fortfarande är hemma hos Elin då hon inte har fått någon ny praktik än så hon vill ta hand om henne heh.
Ska inhandla ballerinaskor eller något annat roligt, skor är alltid roligt att ha massor av! Eller okej jag har inte så många skor faktiskt.

Nu ska jag nörda lite till sen blir det en kopp te innan jag lägger mig och läser läxan till i morgonbitti, utdrag ur Hanna Graafs bok om övergrepp eller vad det var.
image33

Audrey Tautou är snyggaste och bästa franska skådespelare <3 , ska klippa mig som henne fast med längre lugg, (googlebild)





Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback