Som ett färgfotografi är jag glansig inuti.

2008-04-12 | 18:38:40 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Har egentligen ingenting vettigt att skriva. Har tänkt på arvika idag och jag längtar,längtar.
Gick på stan med pappi idag och det var lika trevligt som vanligt :).
Hoppas Susanne kommer hit i kväll och  Robert kommer ju komma hit, så ska vi baka och sådär, massa trevligt.

Min helg har vart bra än så länge och jag har mått bra,härligt,härligt.
Men i morgon blir det pluggeliplugg, inte lika härligt,men skönt när man pluggat färdigt iaf heh.

Hoppas ni där ute har en bra helg!
Har inte så mycket att skriva.

image27

"Som ett färgfotografi
är jag glansig inuti
Några tusendelar Denivit
& som ett färgfotografi
som nån förstört med flit
är jag svartvit inuti?"

Puss



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback