Onsdag

2008-04-09 | 08:53:48 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Kreativt skrivande som vanligt, nu ska vi skriva en beskrivning av Ö-vik vad som är bra och jag har kommit långt :): Men vet inte om det blev så bra, sen har jag bara teater och sen slutar jag, helt najsmajs.
Men hoppas man kan ta bort kreativt skrivande, det vore brabra, eftersom vi läst estetisk verksamhet, eller vad det var vi inte skulle läsa.

I dag blir en slapp dag och jag hatar ångest som vanligt,vilket jag sagt femtusen gånger.
Sov gott i natt men drömde konstigheter,fast minns inte vad jag drömde i natt.

Ska bli skönt att sluta tidigt idag och hoppas jag kan träffa Susanne då :).
Nej,nu ska jag nog fortsätta skriva.

Ha en bra dag alla!

Saker jag måste göra:

Schlager låts bajset,kommer väl aldrig göra, göra klart denna uppgift, provet på tisdag i religon, plugga i helgen eller i dag, anorexiarbetet tills på måndag,måste hitta mitt MVG arbete som jag gjorde i psykologi så jag kan ta det till kvinnligt,manligt,mänskligt :), men jag kom på att jag skickade det till en på msn en gång minns inte varför, så då kan han ju bara skicka tillbaka det hehe.

Jonas

Vad menar du med din sista mening? Jag förstod inte något :(
:*:*

2008-04-09    09:14:32    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback