Nu ska världen räddas, allting trasigt ska bli helt.

2008-04-06 | 23:05:34 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Redan söndag och det är kväll och jag borde sova, så ska hoppa ner i sängen alldeles strax.
Och jag hatar all ångest och mitt tråkiga liv.
Jag hatar att jag är rädd för det mesta, jag är rädd för att sova och inte vakna upp. Jag hatar mina konstiga och mina mardrömmar.
Jag hatar att jag alltid ska bli dumpad.
Jag hatar att jag känner mig tjock och ful än hur många komplimanger jag får.
Jag hatar hur dålig jag oftast känner mig.
Jag hatar mycket och jag är rätt patetisk ibland.

Det är jobbigt att känna sig gråtig hela tiden men att man inte kan gråta ut.
Jag hatar att alla dagar går så satans snabbt.
Jag hatar att det inte är arvika nu.
För jag VILL ha ARVIKA nu!!!!!! :D

Jag vill bara kunna må bra ofta
och inte vara så rädd för mycket.

Jag hatar att det aldrig kan bli sommar,men det är klart dagarna måste ju gå så det kan bli sommar sedan.
Jag hatar att det står fel på min lastfm, fast det kanske bättrat sig nu, står att jag lyssnat på flera tusen låtar och jag skaffade den idag, haha.
Jag hatar att jag inte kan göra alla människor som mår dåligt så de mår bra igen.

Jag vill att allting trasigt ska bli helt.
Nåväl nu ska jag borsta tänderna och drömma konstiga drömmar.
Men kom ihåg allting trasigt ska bli helt.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback