Mindre kan ingen göra,allt jag vill.

2008-04-07 | 16:13:36 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Allt jag vill, jag ska avlägsna mig från datorn ett tag, från och med helgen, när mina auktioner gått ut från tradera,ta bort helgon och annat trams. Försöka börja om från början, det är allt jag vill, jag vill ta ta i mig själv, läsa massa böcker, leva i någon slags drömvärld som inte finns, men det är allt jag vill egentligen.

Fast egentligen vill jag ju bara kunna må bra. Men, livet är inte så lätt. Men jag ska försöka nu. Jag tänker inte sitta vid datorn så jävla mycket mer, bara så jävla onödigt,  bilddagboken tänker jag ha kvar då jag har så jävla mycket bilder där, men helgon kommer lätt försvinna.

Lyssnar på kent nu och de är underbara som vanligt, puss.
Konstigt ändå att det inte gör så jätteont i mig för att jag blivit dumpad, fast skönt också.
Jag skulle faktiskt vilja skita i datorn helt och hållet, då ingen skulle sakna mig,... Men blogga kan man ju alltid göra.
Men jag tänker bara,gör det aldrig,men någon dag i veckan, ska jag göra det., iaf ta bort helgon, qx osv, kommer aldrig hitta någon på qx ändå liksom.


Jonas

OJ! Jag tror faktiskt inte du kommer klara det, men du får alltid försöka! För vet ju hur bilddagboksgay du är, och helgon! Men lycka till bruden! :*

2008-04-08    09:21:41    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback