Lykke Li

2008-04-07 | 23:57:58 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Helt fast nu alltså, sjukt bra!
Och nu har det råkat bli alldeles för många inlägg idag igen.
Kommer bli en sömnlös natt eller svår natt känner jag på mig.
Mår helt konstigt,jag vill bara ha närhet, någon kram eller så. Hatar alla som har lycka med kärlek,nej egentligen inte,jag blir bara avundsjuk, men någon gång ska jag väl hitta någon så det håller också.

Känner mig faktiskt fri nu på något sätt och jag mår väl bättre utan någon, iaf fall jag ska vara tillsammans med någon igen,har jag krav, har satt upp krav nu, haha.

Men puss på Lykke Li. Ska väl gå och lägga mig antar jag. Godnatt.

Susanne

Lykke Li är mys!

2008-04-08    01:33:40    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback